المنوعات

شاهد الصورة ....هل تستطيع معرفة من منهما  تامر حسني ؟

تامر حسني

03.06.2016 | 23:53

"سيلفي" للنجم المصري تامر حسني مع أحد معجبيه تشعل مواقع التواصل الإجتماعي مع لغز دعا حسني لحله " مين هو أنا؟؟؟" و"حياة مين رح تتغير بعد هذا اللقاء" الذي تم  في الحفل الذي أحياه حسني في مدينة الاسكندرية.

وانهالت التعليقات على الصورة التي نشرها حسني يوم الجمعة على صفحته عبر "الفيسبوك" للتواصل الإجتماعي  بين مستغرب من درجة الشبه والمتفاجأ دون التمييز بينهم بشكل جيد.

وعلق حسني على الصورة " للوهله الأولى كنت رايح اسلم عليه كنت فاكره انا لأ وتحس انه شبهي اكتر مني مش فاهم ازاي المهم بعد ما اتكلمت معاه لقيت الموضوع كله ان من الحب ما شبه".

 

وأضافت حسني " بس اللي خلاني اكتب البوست ده حاجه مهمه اوي اني سألته بتشتغل ايه قالي مهندس ففرحت عشان انك تكون بتحب فنان ومستهويك حتة انك شبهه اوعى تلغي نفسك وتعيش على الفكره دي هزر بيها كام يوم كده وخلاص" .

 

وتابع حسني "انما انت لازم تبقى انت واللي هكون فرحان بيه بجد انك لو بتحب فنان اوي كده فياريت تتأثر بالأعمق بالمضمون مش الشكل اتأثر بنجاحه واتعب وإنجح زيه في مجالك نهاركم ابيض ان شاء الله".

 

ومن جهته, نشر الشبيه عمر مصطفى مهندس الديكور نفس الصورة على صفحته الخاصة وعلق عليها "لنهاردة مع حبيبي وأخويا الكبير تامر حسني، بجد كان وقت جميل معاك يا تامر، وفرحت جدًا إني شوفتك واتمني متكونش أخر مرة".

 

وعلق متابع لصفحة حسني "يا جماعة انجزوا و حد يقولى مين فيهم تامر الحقيقى .. عشان انا بقالى ساعة بتخانق مع حد فى البيتانا بقول تامر هو اللى وراو هو بيقولى تامر هو اللى قدام بالله عليكم انقذوا اسرة من الضياع و احسموا الامر".

 

واعتبرها آخرون صورة مفبركة "ياجماعه مش فوتو شوب اقسم بالله هيعمل فوتو شوب ليه يعنى وبعدين باين اووووى ان تامر هو اللى ع اليمين بس تامر احلى اكيد".

 

سيريانيوز

 

سيريانيوز