بعدما أعلنت نبأ الانفصال .. تامر حسني لزوجته "متهورة بس بحبك"

أطلق الفنان المصري تامر حسني مبادرة للصلح مع زوجته الفنانة المغربية بسمة بوسيل بعد أن أعلنت نبأ انفصالهما على على مواقع التواصل الإجتماعي.

أطلق الفنان المصري تامر حسني مبادرة للصلح مع زوجته الفنانة المغربية بسمة بوسيل بعد أن أعلنت نبأ انفصالهما على مواقع التواصل الإجتماعي.

وعاتب حسني في الرسالة المطولة التي نشرها عبر خاصية الستوري على "انستغرام" زوجته بسبب استجابتها لماينشر على مواقع التواصل الإجتماعي، معبراً عن دعمها لها ووقوفها إلى جانبها مهما حصل، وختم رسالته بعبارة "متهورة بس بحبك"

وقال حسني :"بسمة حببتي للأسف إنتي مفكرتيش كويس و سلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي إلي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة .. المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك إنتي حبيبتي و أم ولادي .. أنا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير".

وأضاف : "ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الأول إيه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تنحل في التليفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة أصلا.. ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للأسف إنتي عرفتي إن في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس إنتي اللي هتخلصي من فكرة إنك تسمعيهم، ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفعلا أنا بشكر كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا.. متهورة بس بحبك".

بدورها ردت بسمة بوسيل على رسالة زوجها قائلة: "متهورة.. بس عشان بحبك.. sorry".

وكانت بوسيل أعلنت انفصالها عن تامر حسني على نحو مفاجىء عبر منشور عبر حسابها على انستغرام، مشيرة إلى أنها تستكمل أوراق الطلاق في الوقت الحالي مطالبة الجميع احترام مشاعر كل طرف منهما، قبل أن تعود لحذف المنشور بعد فترة وجيزة.

يشار إلى ان تامر حسني وبسمة بوسيل تزوجا في عام 2012، وأثمر زواجهما عن 3 أطفال، هم "تاليا وأمايا واَدم".

سيريانيوز


المواضيع الأكثر قراءة

SHARE

close